Система виховної діяльності
Пріоритетні напрямки виховної діяльності
На сьогоднішній день в ліцеї склалася система виховної діяльності, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї, педагогів та учнів, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
Зміст виховання:
• Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
• Ціннісне ставлення особистості до людей;
• Ціннісне ставлення особистості до себе;
• Ціннісне ставлення особистості до природи;
• Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
• Ціннісне ставлення особистості до праці.
Виховну діяльність спрямовано за принципами:
• системності;
• національної спрямованості;
• гуманізації та демократизації;
• творчої діяльності;
• самостійності і самореалізації;
• врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.
Виховання учнів реалізується в процесі організації:
• навчально-виховної діяльності;
• позаурочної та позакласної діяльності;
• позашкільної освіти;
• роботи органів учнівського врядування;
• взаємодії з батьками, державними установами.
Виховну діяльність спрямовано на виконання завдань:
• Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу;
• Формування духовності й духовної культури; цінностей роду, родини, родинного співжиття, що передбачає бережливе родинне ставлення до дитини, збереження фізичного здоров’я і плекання душі молодого покоління України, розвиток творчої особистості учня, організацію його життя в школі, як у здоровій сім’ї;
• Розвиток у дітей та молоді допитливості, інтелекту, кмітливості, потреби у творчому оволодінні знаннями і вміннями самостійно їх здобувати; формування пізнавальних інтересів, активності, культури розумової праці; вироблення позитивних мотивів і відповідального ставлення;
• Формування правової культури, виховання поваги до законів і норм співжиття в суспільстві;
• Вироблення інтелігентного й відповідального ставлення дітей та молоді до власного здоров’я; розвиток потреби в здоровому способі життя; гармонійне поєднання духовного, фізичного та психічного здоров’я;
• Співпраця з органами учнівського самоврядування, громадськими організаціями.